Thu & Fri

I torsdags så hände det väl inte så mycket förutom att jag satt hemma och spelade på guran^^

" yesterday got nothin for me "

Idag så skulle jag vilja gratta Nadja Villarreal  och Michael jackson för deras B-day =)
hoppas att michael jackson har en skööön dag=)
hehe..nadja kommer jag väl träffa inom kort och gratta^^

"Peolpe always told me, to be careful what you do
don't go around breakin new girls heart, and my mother always told me
to be careful who you love
and be careful what you do 'cause the lie becomes the truth"
Billie  Jean- Michael Jackson


Kommentarer
Postat av: nadja

haha tack så mkt fio :D



och michael lär väl åka runt på en rullstol och ha det roligt utan näsa eller nåt. neeeej va taskig jag är. han är en grym man, musikaliskt :P

2008-08-30 @ 00:42:11
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0