Dead Roses


Minns när vi varje dag möttes i korridoren..minns hur glad du va för att ha mig vid din sida..
men minns även att du va en aning ledsen och besviken..ett sådan ledsen glimt glömmer man aldrig..
Minns mycket väl när jag va liten och vi spelade fotboll..jag frågade dig om man kunde leva tills hundra år ...
så kom det fram ett leende från dig och sa..
"Detklart att det går" då sa jag...
" Bra, för då ska jag leva tills jag blir hundra år och du ska vara vid min sida, lovar du det?" 
Då sa du...
"Detklart, kommer aldrig lämna dig från mitt syn"  och det lovade du...Så vad hände nu?!
Du försvann och jag hann aldrig säga farväl...
Vad hände Pappa?!
När jag väl behövde dig som mest försvann du ur mitt liv..Du höll aldrig det du lovade pappa..
A promise is a Promise Father...

Kommentarer
Postat av: nadja

fio vad har hänt? :S

2008-09-10 @ 23:06:06
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0