Those good times are finally here

Aaa, det börjar se ljust för mig...
Har haft så mycket att tänka på..har inte kunnat vara mig själv och det har hänt att jag har gett 
ut mig på mina vänner.. ber om förlåtelse över mitt uppträddande
men efter att prata med några vänner så tror jag att ni förstår..Och speciellt men en vän som
fick mig att tänka över det hela...Att jag inte borde ta allt för givet, se på det ljusa sida och njuta varenda stund med
mina nära och kära...Så kommer allt att ordna sig...

Och som vanlig ett stycke som nu blir "nästan" en hel lyrik  från en låt som tar mig till sommaren07
Ohhjaa..Vilka härliga tider det var då=) Önskar att få kunna gå tillbaka till sommaren07 och få uppleva alla ens
känslor som gick runt en...Nåja Enjoy!



"ayer cuando te vi
sentía un nudo en mi garganta
no me salían las palabras
y ahí fue que teme..
que a pesar del tiempo
yo te sigo queriendo
yo te sigo buscando,
yo te sigo extrañando
te quiero aquí a mi lado

ayer cuando te vi
sentía algo extraño dentro de mi
todo se dijo sin decir nada
solo basto una mirada"


Leny- Ayer cuando te vi
 

Kommentarer
Postat av: cath

naa sommaren 07 hehe =)

den låten e såå fin! :)

2008-09-14 @ 18:22:14
Postat av: Fio

Hehe...Aaa, den är så härlig^^

2008-09-14 @ 22:35:32
URL: http://tusotiis.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 22:37:53
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Fiama :)

längar sommar 07? jag visste inte :O



fast det va ganska roligt för mig , sommaren 07 ^^ xD

and you know why ^^



LOVE <3

2008-09-16 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0