You know how to please me....

hej gott folk!

Då vare dags med att ta fram anteckingar och börja plugga..
Idag så har det varit rätt så chill =)
Började med att ha musik-lektion där jag fick omdöme...
Väldigt bra ska man säga^^ rätt så stolt över omdömet ;)
hade en snack med Kalle med C i drygt 30 min..och nu när jag tänker efter så borde jag väl kanske fortsätta med musik..
Har inte bestämt mig än vad jag vill fortsätta plugga med..
det är antingen Kuratorprogrammet, Lärarprogrammet, Biomedicin eller så Sjuksköterska programmet...
Men vi får väl helt enkelt se hur det blir :)

Känns att det ät lite jobbigt med skolan..inte med ämnerna förstås, utan bara med omgivningen..aja..får väl stå ut med det..

Därefter så hade jag fysik, lunch o matte..så nu väntar jag på psykologi-lektion sen så är dan över.

Lovet har varit helt okej...Det har varit en del upp och nere för mig..mest uppe då jag umgicks med sp one^^
haha..sköön person

efter skolan så ska jag få cash och sedan så blire en massa chill^^ hehe

Aja, ska nog fixa mina böcker och bege mig till lektionen..

Peace & Love                                                       Please Me - K Young
                                                                              Take You Down - Chris Brown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0