Besame

Hola Amigos !

Känner att jag inte hunnit med något som jag hade planerat under lovet..men hitills så har det gått riktig smooth.
Har börjat året med nya vänner samt gamla vänner man inte hade sett på ett tag :)
Och som dem flesta känner mig så förknippar jag alltid mina händelser med en massa låtar^^
och aa året började med Besame - Mj låten :P

Igår så hade kerstin sin B-day..hon blev fjorton igår^^
hon bjöd på mat och tårta och lite annat med :)

Aja..ska nog börja fixa massa annat.som skoluppgifter^^
I år blire inga texter på låtar..nu blire bara låten..hehe pallade inte med att skriva ner lyrik :P

Peace

Dagens låt : Por Un Segundo - Aventura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0