Martes

Halloj på er

Hmm..känner att snön har dykt upp lite för sent...eller vad tycker ni ?
Hade gärna velat ha mer snö under juldagen..men fick väl nöja mig med fros :P

Idag så vaknade jag upp runt halv tio..men kände inte för att stiga mig ur sängen^^
beslöt mig för att sova en stund till..och vaknade därefter runt elva....Noooo!
Stress stress stress säger jag bara^^ och dessutom så ville joel ha pannkakor till frukost..men det fick han^^
Gick hemifrån runt ett för att sedan träffa på Aviles i SKHLM..hehe Sebbe dårra^^
Gick runt gallerian och bara snackade o snackade..tills sebbe beslöt sig för att köpa ett par jeans...och fina va dem också :)
Snackade mer om vårt fina land Peru och music..Yeeah Music I <3
Drog till donken..och därefter gick vi runt...
När jag tittar tillbaks på hur skärholmens centrum såg ut förut så har gallerian verkligen transformerat sig^^
Det ser liksom mer fräsch ut än förut..och det gillar vi 127-peoples.
Jag tror att under gallerian 40 års tid så har den aldrig blivit så stor som nu =)

Nu så känner jag att ta det bara lugnt i sista åren i gymnasium..Har liksom bara stressat mig konstant..
Och ska nog också ta det lugnt med dansgruppen...En massa stress där med..
Men ska inte klaga för 2008 har varit nice som det har varit^^

Aja, Dags att börja slå upp religionsboken inför provet om en vecka...
hehe men först ladda ner nåra låtar och filmer..som Talento de Barrio^^
Cyya People
Peace<3

Dagens Låt : Lady hear me tonight - Modjo...En låt som man aldrig tröttnar på^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0