I'm so happy^^

Barca gick vidare till finalen!!
Matchen var mkt bättre idag än förra gången..det var så himla mkt drama över den förra matchen.
Gult kort efter gult kort efter röd kort och som ledde till slagsmål..Men i denna match så såg vi hur båda laget gav allt.
Lite tråkigt vare nog att det höll på att regna..men nåväl.
Nu kan jag knappt vänta tills finalen..vem Barca möter får vi allt ta reda på imorgon... då Schalke 4 möter Manchester United. Jag tror nog att Uni vinner matchen..men det hade varit kul att se schalke 4 gå till final..hehe för då får man se raul möta upp sitt gamla lag^^

matchens spelare: Hehe jag måste nog säga Puyol^^ Har alltid gillat honom!

Jaaa, nog om fotboll :)

Idag så har jag pluggat lite, lagat mat..det blev lite indisk inspirerande maträtt..och familjen tyckte om det :)
Hade lust att dra ut idag...men kom igen..blev det tvungen att regna så pass mycket idag??
Inte ens Charlie ville gå ut idag, haha.
Man kan alltid hoppas på att det blir bättre imorrn..

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0