Vilken dag!

Hej på er!

Satt ni o kollade på el clasico igår kväll??
Om Ja så bra! hahah

Real Madrid 1 - 2 Barcelona FC

Onsdagskvällen kunde inte ha slutat bättre än så. Men det som jag verkligen inte diggar är all drama som uppstår på plan. Speciellt Pepe då -_-
Såg ni när Abidal och Dani Alves körde några moves från  Ai Se Eu Te Pego?
Hahah så klockrena^^

Vad har jag annars haft för mig?

Jaa ni...nu börjar man få in en massa uppgifter och inlämningar måste fixas, så det rullar på för mig. Här hemma så är allting bra..hmm känner nog att det är dags att röja bort all julpynt t.ex granen ouuff!
Måste verkligen säga att jag saknar Nuevo Peru. Både jag o min bror saknar bara att dansa till La Marinera. Men nästa år...DÅ! 

Så, nu ska man fortsätta plugga lite men innan det...^^

En videoklipp över vad som sker i Marinera staden Trujillo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0