Music

Whazzup ^^

Sitter framför datorn, kollar ut genom fönstret och lyssnar på Kanye West senaste låt Flashing Lights..
Den är helt ok, men som musikälskare så lyssnar man alltid lite mer på melodierna och rytmen.. Den sköna med denna låt är att versen börjar med några skööna synth-melodier och sedan så kommer det typiska ljudet man hör på nästan alla reggaeton/hiphop låtar...electric sounds...men det är nåt som jag diggar stort =)

Juste, i måndags så hade jag spex och till slut så blev det inge tema med det blev nice ändå^^
I spexet hade vi ale o timur som cowboys..så skööna, speciellt ale med sin mini pistol^^
Fenan dök upp som " El Mexicano" med hela köret( poncho o lösskägget). Fast de flesta dök upp som nördar^^
justee..jag tyckte att caroline tog priset på spex^^ hon dök upp som link..det va hur nicee som helst =)
Hur som helst så blev det niceee^^

måste chila vidare till musikletande^^
Ciao!!



"You can be sure I will never let you down
When you need me I'll be around
And darling you'll always be
The only for me
Heaven made you specially"                    Could it be I'm falling in love -The Spinners


    
Spex : Fio, Wanda, Sofie o Yasmine                                              Rush Hour^^

Kommentarer
Postat av: Silvitaa

aw vad fint det blev gumman..

man ser verkligen att du älskar den där dansen ^^

2008-10-24 @ 07:30:19
URL: http://silviitaa.blogg.se/
Postat av: Fiorella

Hehe..taaack silviia^^

mm, det gör jag verkligen=)

2008-10-24 @ 08:42:31
URL: http://tusotiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0