Saturday

Hola y bienvenidos^^

hehehe hejhej allihopa. känner mig verkligen på hugget :P..det nog för att jag har hitills haft en tevlig fredag kväll^^
igår så fyllde pappa 57..Awww, min pappa börjar bli gammal ^^ så vi firade hans B-day med nåra vänner samt mat och tårta..mmm, tårta :P
Jag och joel körde en marinera till pappa som aldrig hade sett oss dansa^^
och så drog tjejerna ut på en promenad runt skolan och centrum:)
Hur härligt som helst^^
Love You Daddy<3

       
Papi med sina vänner                                           Tjejorna: Kerstin, Bella, Ale o Angie


Isa I Söderholmsskolan^^


"When you're down and troubled
And you need some loving care
And nothing, nothing is going right
Close your eyes and think of me
And soon I will be there
To brighten up even your darkest night

You just call out my name
And you know wherever I am
I'll come running to see you again
Winter, spring, summer or fall
All you have to do is call
And I'll be there
You've got a friend"                                     Caroline king - You've got a Friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0