V. 39

Tjenareee allihopa^^

jepp, det var ett tag jag skrev..men nu äre dags igen för lite blogg=)

Ska kortfattat berätta lite om förra veckans...^^

Som vanligt så hände det inget sp under vardagarna förutom att jag blev lite smånervös över matteE provet jag skulle ha 
veckan 40...Det är verkligeen svårt...men det va bara att gå igenom anteckningarna så fixar man det..däremot i fredan så vare både Nadjas flower-power/ 70-tals fest och Uppvisning i högtorget..Stress Stress Stress sa jag bara^^
 Hursom helst så gick uppvisningen bra( körde för första gången marinera nortena^^) och det blev braa^^
men däremot så kom vi rätt så sent till nadjas b-party...men vi hann ändå umgås lite med nadja=)
Lördan..jo, då vare rocios( danslärare) fest. Där bjöd dem på dansgolvet och boosen..hehe:P
det vart hur härligt som helst...och min brosa hade det också skoj :P
vi kom hem runt sju på morgonen...måste tacka Eddes kusin för skjutsen^^
Så hann jag även dra samma dag till kyrkan...
iaf så var denna vecka soft^^

" En la calle te vi, y comence a sonreir.
Recordando los tiempos que tuvimos junto...
Cuando fue tu, yo y el mundo"

Kommentarer
Postat av: Angelo

Varför tyckte du att Nadjas fest var helt B????

Jag kunde inte gå...men den var säkert bra...



B-party hahaha!

2008-10-20 @ 18:37:40
Postat av: Fioreliita

hehe asså angelo :P

du vet mycket väl att det va inte så jag menade:P

mm..men festen va nicee^^

2008-10-20 @ 18:51:11
URL: http://tusotiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0