Onsdag kväll...

Heej Allihopa^^

Sorry att jag har varit seg på skriva..har nämnligen haft en hel del att göra..
Men annars så är allt bra med mig...
så himla sköönt med lov^^^

lovet började i lördags då Viktor hade middag, vilket va hur nice som helst :)
sedan så har jag haft bara träning med brosan och så hade vi vårstädning i lokalen.
Jag vet att jag har så mycket att berätta...men kan bara summera allt med ett enda ord....
INCREDIBLE!    

hehe, jepp och that's it people :)

Ska nog gå och fixa lite grejer...

Peace & Love                                          " Tengo Tantas Ganas - Arcangel "


Kommentarer
Postat av: anastacia

oh vad skönt att i alla fall ditt lov började bra!

Mitt började med att jag fick influensa/förkylning/jag-tror-att-jag-dör-tankar som varade i hela 6 dagar!!



p.s. Glad Påsk! )



2009-04-11 @ 15:14:35
Postat av: fio

hehe..jepp^^

Va ärligt..uschh stackarn..=/

hela lovet nästan :(



2009-04-12 @ 18:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0