V. 42

Hellow everybody!!

Just nu så sitter jag framför datorn och tänker på helgen som var hur härligt som helst fast med en aning stress hit o dit.
fredan morgon vaknade jag upp och började fixa en apelsin-choklad kaka, drog till skolan där jag hade Sv prov Analys, Fysik, Kemi o Biologi.
 Därefter drog jag till årsta och fick sällskap av Crippe till hornstull. Dansgruppen bestämdes för att träffas i årsta folkets hus 16:00 och jag kom då( som alltid ) tidigare^^.
 Så satt där utanför drygt tio min och gick sedan in.
När jag väl steg in så vare några från gruppen som föll på att fixa lokalen inför workshopen med Pentacampeon Alfredo Di Natale som då också va där inne.
Alfredo var hur härlig som helst ^^
Workshopen började runt fem och slutade runt nio. Förutom Nuevo Peru så fanns det andra bailarines från andra grupper som deltog, Bl.a Christoffer och Nadia.
Workshopen tog slut och fika fanns för att köpa^^ Det förklarar kakan jag gjorde^^
Lördan löd ugnefär som fredan, förutom skoldelen. Workshop kl 17:00, uppvisning 18:00 i Nybrokajen , workshop 19:00 ända tills halv tio.
Söndag så tog jag det lugnt hemma tillsammans med Daddy, Joelito o Sarita.
Joel fixade Causa o jag Smulpaj^^
Vid eftermiddan så skulle dansgruppen ha uppvisning,Negrillos i Nybrokajen . Det gick helt okej..kände att jag kunde ha presterat bättre^^
Gruppen satt och kollade på showen( nåra killar i gruppen, nämner inga namn satt och spelade pokemon^^ )
Brosan tyckte att det blev långtråkigt så vi drog hem.
Så helgen har i stort sett varit Niceeeee=)

Måste lägga mig nu.lär nog behöva energi inför musiklektionen som börjar eight at sharp^^

" Estar sola es mejor,
que vivr en una ilusion"                        Arcangel - Por amar a Ciegas

 
Alfredo Di Natale, Årsta Folkets Hus


                                       
Workshop Con Alfredo Di Natale                      Uppvisning Marinera Norteña




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0