Sunshine Everywere

Idag så dök solen upp från de mesta håll..Känns så härligt med lite solvärme..speciellt när det är så kallt.
Det va nog det som saknades tror jag..lite solvärme^^

Vaknade upp och fixade lite frukost till papi och lite till mig..va påväg till skolan då jag glömde bort att jag ej hade sl-kort/id/Bankomatkort..hehe hade nämnligen tappat det i hissgolvet och den gick rakt in i hisskanten =P
Men aja..allt blev fixad av en schysst snubbe som lät mig slippa betala..verkligen schysst ;)

Påväg till skolan så höll jag på att läsa lite Hemingway. När jag väl kom till skolan så hann jag knappt med mattelektionen..och det visade sig att tomas psykologi lärarens lektioner vart inställda..så typisk när jag väl dyker upp sent^^
Men hursomhelst så sitter jag i bibloteket och fixar lite psykologi. Fick kopiera några anteckningar från tidigare psykologi-lektioner av en schysst 2:an ring teknikare..hehe glömmer alltid bort hans namn..=P Tror att det va något med Jocke..hehe får väl skämmas och fråga honom.

Känner att sportlovet inte är så långt härifrån..så det är dags att börja planera lite inför lovet..eller vad tycker ni?
Något som jag vill lätt göra är att åka på kryssning..så det är bara att säga till..så att man blir fler =)

sen så kan jag inte låta bli att sakna fredagsträningarna jag brukar ha..hoppas på att Rocio kommer så snarast som möjligt..och med en MASSA ideer^^ Eller är hon kanske redan här? nån som vet  något om Rocio?

Under dagarna så har jag tänkt på att kanske ha kort hår..såhär rihanna kort ..vet inte om det är bra tid just nu..men helena tyckte att jag skulle behålla mitt  långa hår fram tills våren..ska nog göra det=)

Ska nog börja skriva rent några uppgifter..som kanske projektarbetet..it's a maybe..hehe
Peace & Love

Song : Miss Your Company - Ne-Yo


Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig som rihanna kort fio! hon har förstört sitt hår och ser ut som en snubbe, men visst skulle kort (som till några centimeter nedanför öronen) passa dig men inte kortare!

Hon (rocio) kommer nu i helgen, typ iallfall vad jag hörde från eduardo.

Alla behöver lite Sunshine^^ haha



take care!//Silvitaa

2009-02-03 @ 21:15:28
URL: http://silvitaa.devote.se
Postat av: Anonym

aldrig som rihanna kort fio! hon har förstört sitt hår och ser ut som en snubbe, men visst skulle kort (som till några centimeter nedanför öronen) passa dig men inte kortare!

Hon (rocio) kommer nu i helgen, typ iallfall vad jag hörde från eduardo.

Alla behöver lite Sunshine^^ haha



take care!//Silvitaa

2009-02-03 @ 21:26:13
URL: http://silvitaa.devote.se
Postat av: Anonym

Läser du oxå psykologi?!

Är det A eller B? :D

2009-02-08 @ 09:51:04
Postat av: anastacia

Oj hihi det var jag som frågade ^^

2009-02-08 @ 09:52:18
URL: http://anolicious.blogg.se/
Postat av: anastacia

Oj! Läser du oxå psykologi? :D

A eller B?



p.s. om du får flera typ lkadanna komentarer bli ej förvånad, det blev nåt konstigt hära )

2009-02-08 @ 09:55:33
URL: http://anolicious.blogg.se/
Postat av: cath

hahah gulligt med efterlysning på Rosio. Men ingen vet när hon kommer, inte ens hennes barn :P

Du får se till o inte tappa kortet igen i hissen va!

^^

2009-02-13 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0