What's going on?

Heej allihopa Jag började året med världens fart och glädje..verkligen.
Speciellt i nyår då jag träffade nya människor. Och sen dess så har jag bara haft en massa nya ansikte framför mig och nya mijlöer.
Och visst...allt har varit är så underbart^^ Älskar att festa med dessa personer och man kan inte be om en bättre atmosfär....but still liksom.... För med ny miljö och vänner så kommer det nya vanor.
Hur som helst så tror jag att jag ska ta ett steg bak...Det blev liksom för mycket på sådant kort tid och hann aldrig inse vad som pågick bakom allt.. Men som sagt..dags att tare lite lugnt..


Hur som helst...idag så hade jag prov. Psykologi A. Det gick lite bättre än okej..det gick väldigt bra faktiskt^^ blev bland de sista som lämnade salen( försovde mig :P..klantigt nog) tillsammans med jocke..och tydligen så hade det gått hur bra som helst för honom^^ Därefter så hade vi en lååång håltimme..så jag satt med sofie, fenan, elvira och yamsnine vid munken och spelade kort. strax efter det vart det lunch och till slut religion..Fick Vg på SOMS..vet inte om jag borde vara happy happy eller om jag borde gå fram till harry och fråga varför vg..? För liksom jag har under de tre ren haft vg - vg+ osv..men aja..få ta hand om det efter lovet. Ska bli såå sköönt med loov^^ Ska sitta och mysa med mina vänner, kolla på en massa filmer och kanske dra ut och klubba..
 
Aja..ska nog dra och fixa lite mat för mig och joel..

" Förut så kände jag en mur mellan oss mig...men nu så känner jag mig säker när jag är med dig..ville bara att du skulle få veta det=) Du är en varm och snäll person som har en massa vänner som bryr sig om dig..glöm inte... "

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0