Once again they did it...

Asså jag blir så himla trött på vädret..Det switchar liksom hela tiden...
Innan nyår så var det inte så värst kallt..ända tills nyår då xD
Och idag...ouff, kunde inte en känna mina lår när jag kom hem.
Jag har liksom slutat litat på väderprognosen..så aa...

Hur som helst så drog jag till fiskis..hängde med mina fishy-people Erik, Erik, Catti o Fiama...
Drog först till Erik för att träffa på Gaspar o Tessie..Aww så sööta verkligen :)
Och sedan till Fiama Där jag fick träffa på Yoshi. Söööt :D
Satt vid köket och började snacka om nyår med fiama o catti..därefter kom Erik Diaz..deras kusin..fett länge sen jag träffade på honom.
Körde kort o spelade buzz då  nåra utav cattis vänner kom förbi =)
Elin o Linda..eller som erik kallade henne för kajsa^^
Så började vi allihopa spela..och det blev rätt så nicee^^

Aja..nu så ska jag umgås lite med bröderna figueroa o Hernandez :)
Cyaa
Peace

Dagens Låt :  Is this the life - Tiger Lou

" Insåg att det som hände va bara ett fling för dig..
så det är dags för mig att gå vidare..och för dig me.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0