Sunshine

Heej alla glada vänner

Visst är det skönt med lite sol upp i himmelen..har ännu inte gått ut än..men det ser så härligt ut :)
Vaknade upp hostande till toan..känner att jag börjar bli sjuk?
haha perfect timming liksom^^

Idag så blire träning..ska dit och se på..känner att jag inte kan anstränga mig så värst mycket.
Efteråt så blire filmkväll med mostern..Älskar dig Ceci..^^

Jaa..hur ser de närmsta dagarna ut..?

Ons: Träning med joel, Träning med gruppen.
Tors: Hård träning med joel, Träning med gruppen, kanske ut med catti och vänner.
Fre: Träning med Joel, Nån sort middag med gruppen, kanske drar till kusinen efteråt..?
Lör: frukost med la familia, Midsommar latino, umgås med kusinen
Sön: Träning....träning..och mer träning..

Jepp, så ser min vecka ut på ett ungefär... sen nästa vecka så blire madrid 24-30^^
Ska bli så himla nice med gruppen och med brosan =)

Känner på mig att sommar09 kommer bli nice..än så länge så har den varit nice..lite brist med myspys..men det kommer väl senare :)

HAha och inte tala om Studenten..Fy fan va jag är bra :D
Cyya

Peace & Love                                                      Yo lo se - Wisin y Yandel 

Kommentarer
Postat av: cath

Vi ska röja sönder Madrid fio!! :D

2009-06-16 @ 23:02:51
Postat av: Fio

2009-06-18 @ 00:17:16
Postat av: Fio

Haha jaa lätt xD

2009-06-18 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0