Should I Give Up?

Jag vaknar upp, och befinner mig i en varm miljö med skratt och glada ansikte. Njuter av stunden innan jag beger mig ut bland naturen...
Tar en runda och ser mig omkring...
allt ser så fridfullt ut..och solen skinner på som det ska..
Tar mig tillbaks till det varma mijlön och åker sedan in till stället...
ju närmare jag kommer till stället så börjar det varma känsla sakta försvinna..och när jag väl är där så har det förvandlat till ett kall mijlö..
ser mig omkring och säger till mig själv...
"Bara hålla ut, gör det du ska, gör det bra och åk sedan iväg.."
Några få varma aniskte lättnar upp stämningen för mig..men det varar inte länge...


" So i've made up my mind
Don't need to think it over
If I'm wrong I am right
Don't need to look no further... "



Kommentarer
Postat av: Anonym

GAYY!!!!!!!!!!

2009-09-28 @ 07:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0