22:59

Gick precis ut med hunden..och det vart rena isbana där ute hahah!
Kunde knappt gå i normal takt..och inte nog med det så drog charlie till koppeln konstant..
Men tur nog så skedde det inget..

Så..vad har jag annars haft för mig?

Juste!
Har börjat plugga till ekonomi assistent som varar mot slutet av maj..Så därefter så hade jag tänkt plugga vidare till ekonom..men det är ändå så pass brett så det blir lite åt internationellt hållet.
Och nu ska jag se till att det blir gjort!

^^

Kurser jag då kommer läsa och läser redan nu är:

Företagsekonomi A
Företagsekonomi B
Affärjuridik
Företagande o projekt
Rättskunskap
Bokföring


Yeey...so much fun!
hehe nej men det kommer bli mkt lärorikt o kommer få mkt nytta av det.

Jaa..så nu ska nog fortsätta vidare med plugget..Cya!









" I need someone different, you know it and we both know it... "

Kommentarer
Postat av: catti

åh va nice fiooo! happy for you! =D



p.s I miss yoou! =)

2012-01-13 @ 14:30:15
Postat av: Fio

Hahah Catti^^

Du är o förbli min trogna bloggtittare :P

Jupp, I'm so happy for me aswell.

Miss u too =)

2012-01-13 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0