Today

En liten sammanfattning för eftermiddag/kväll =)

Kom hem och fixade mig joel's (min bror) speciella nudelsoppa som blev lika god as always. Satt under tiden och kollade på That's 70's show som jag är väldigt förtjust i^^.
Senare under kvällen kom carliitos och hälsade på familjen...hehe sajk nejmen han kom hem till oss för hårsnoddar...
om ni frågar mig om varför hårsnoddar så kan jag ta reda på det inom kort ;). 
Hängde med honom till stationen Vbg och tog det lugna på vägen hem med brosan...
Hehe min bror, han har en galet sköön humör som kan få vem somhelst att Garva =)

Aja..ska nog gå och lägga mig...men först ett stycke från en låt som beskriver lite om dagens gång.

" Sometimes in life you don't get what you want
  Me duele mucho tenerme que alejar.................." 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0