Ons

Tjaa^^

just nu så hänger jag med brosan och cruz i inferno online room..
Om jag ska jämföra med andra internet room så slår ingen inferno...Anyway....
Idag så vaknade jag upp runt nio, vilket gjorde att jag missade kemi-lektion....ska inte ske igen...promise^^
dök upp under fysik-lektionen. Jag säger såhär...
Ingen knäcker Slavomir på fysik...Slavo är min fysik-lärare..hur gryym som helst^^
Aja..efter skolan så åkte jag in till stan och shoppade..( hade inte gjort det på längee)
Köpte mig ett par jeans och en tunnika som jag ska ha på mig på lördag...

Vad händer på lördag?

Joo, på lördag så ska Nuevo Peru ha en uppvisning i årsta torg, där gruppen kommer att bjuda på showen=)

Well, well ...it's time for me to go..men som alltid ett stycke från en låt^^

" Ah, insensitive, I've most have seen
When she told me that she loves me..
How unmood and cold
I've most have seen
When she told me so sincerly "                        Frank Sinatra - How Insensitive

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0