Over the top

Tjaaa allihopa^^

sitter just nu i matrix med brosan...hehe och nej, jag spelar inte wow:P
ger honom bara sällskap^^
idag så gick jag till kista med kerstin och kollade på en den efterlängtade filmen Twilight...hehe jag ger filmen bara ett <3 
så bra va den^^
efter filmen så snackade jag och kerstin om en massa saker( som jag inte skulle nämna :P )
påväg till matrix så lyssnade jag på infinity och en led zeppelin låt..hehe:P
vill ha alla peru-folket här i stockholm^^
men det vill dem nog inte..med tanken på värmet där..eller inte lika varmt i cusco som i lima..hehe syftar på los Chalcos :D
eller så kanske dem vill stanna för att träna mer marinera..hehe då syftar jag på Cruziito^^
snackade men den gammal vän igår på msn..sjukt länge sen man hörde något från jocke:P but once again..tack för låtarna och hoppas att vi drar ut nån gång ; )
Aja, ska dra nu...tvivlar starkt ifall jag bloggar imorgon

Jag vill tacka familjen, Nuevo Peru o vänner för ett underbar år^^
Årets bästa upplevelse var nog Peru-resan
Årets bästa person : Utan tvivel Papi<3 
Love you papi och du har verkligen lyckats..känner mig så stolt att ha dig som Papi och jag vet att du kan ge mer=)
Big Love to Everybody

Feliz Año Nuevo/ Gott Nytt År ^^
Peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0