R to the A ^^

Hehe, jepp det saant^^ I Love That Guy^^

Under den här veckan så har jag bara lyssnat på Marinera Norteña...hehe:P
Det sitter liksom fast..samma sak för joeliito ( hör honom jämt med marinera :P )
Mina vardagar så har jag haft fullt upp med en massa youtube-klipp..på campeones som Ricardo Llerena..hehe :P
Han är såååå coool och 90:a xD
Skulle lätt vilja dansa med honom...det får jag väl drömma vidare :P
Hursomhelst så skulle jag vilja gratta mi Hermanito Pesao Joelito som fyller 16^^ Feliz Cumpleaños
Och sen så skulle jag vilja gratta Yasmine som fyller 18..congratts :D
Vi sjöng för henne under lunchen och själv tog jag med mig en present till henne..ett par rosa vantar^^
Hon ÄLSKAR ROSA^^
Hehe..nu så måste jag chila vidare..måste hämta gaby och sedan träffa tjejorna i Heron^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0