Höstlovet

Jepp. höstlovet spenderade jag min tid på följande^^

Måndag så satt jag hela dan hemma och kollade på One tree hill Episod 1 - 4^^
umgicks lite med pappa och med joel.

tisdag så vare dags för filmkvällen som sedan blev myskväll^^

  
Tjejorna spelar Twister och även grabbarna gjorde det^^

Ons, Tors och Fre var det träning med Koki Beteta (Campeon de los campeones en Marinera Norteña)
och så hade vi uppvisning i sätra

   
1. Jag, Koki Beteta och Silvia
 2. Nuevo Peru=)

Lördan vart som bäst ^^
För då vare nämnligen Halloween xD

   
1.Jag o Fiama
2.Hahaha B2 och Psyko^^

 
1. Nuevo Peru                                     
 2. Jacksons Five with michael before and after^^



Lovet var klart bäst xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0