I want you back sunny days^^

hejhej^^
Jag vet att man borde vara glad att snön har kommit(vilket jag är)..men jag känner mig för soliga dagar än att ha snö^^
Aja, det är väl nåt man får leva med :P
Jag vaknade upp på lördan runt tre på morgonen med en kramp...det va hemsk!
Har aldrig kännt ett sådant smärta..så nu förstår jag dig carlos^^
senare under dan vare dags för träning med dansgruppen. Vi tränade oss inför uppvisningen på Miss latina som sker den 22^^
Medans jag höll på att träna så smsade jag med en person som jag inte hade hört av mig på längee ^^ ( jag tror du vet mycket väl vem du är^^) sorry about that ;) men tydligen så blev det en stor överraskning för denne person^^
åkte hem efter träningen och började kolla på One Tree Hill.
I'm loving it^^ verkligen.
Efter att kolla på serien i över tre timmarså satt jag mig framför datorn och kollade genom det gamla bilderna som låg kvar från 2006- 2007( fick tillbaks mitt gamla dator igår)
Så många minnen strömmade genom mig...det blev liksom för mycket...
But everything happens for a reason, right ?
Aara, ska nog lägga mig nu så att jag kan vakna upp tidigt och fixa något gott till papi och mig^^
Cyaaa

" I can love you like no one can
If I can be your superman
just take my hand let's fly away
I promise I'll be there everyday
just close your eyes let's start to fly
I'm gonna love you until I die
Until the day of my death to my very last breath
I'm gonna love you when no ones left "                   Superman - Brown Boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0