Lunes

Hola y bienvenidos^^
Just nu så sitter jag vid skolan datasal där det bara skricker kaos :P
hahaha men det är något som jag har levt med under gymnasietiden^^
Har skrivit klart ett biologi arbete och känner för att åka hem..men det känns så dumt att bara åka hem när jag ska in till stan senare^^
skolan har varit helt ok. Fick tillbaks labbrapporten och fick ok(+) ( betyg för labbrapporter: ok, ok(+) och bra) så det kändes väl skönt:)
Under biologi-lektionen så fick jag ett sms där det stod angående om Chris Brown-konserten...hehe jag hade glömt bort det totalt att det var den 17 nov idag :P
Men jag ska självklart dra dit med Silvita..säg gärna till om du vill hänga på ;)
Aja, nu ska jag fortsätta skriva.
Cyaaa

" When I First Saw Your Face
I Knew You Were Special Boy
You Took My Breath Away
I Knew It Was Too Soon
But Inside Of Me Had To Tell You

Baby Look At Me
Cant You See
Im Dying
I Need You
Just Run With Me
Its Been So Long
So Long
Dont Know What To Say
Dont Know What To Do
Cant You See Im So Confused
All I Want Is Love
And You Wont Give It Up
All I Want Is Loving Your Love Boy"                 Erin Prestileo ft Casely - All I Want


Kommentarer
Postat av: Silvitaa

haha

"nu ska jag fortsätta skriva om anorexi" funny^^

jadå fio blir mkt roligt att dra dit =)

2008-11-17 @ 20:04:22
URL: http://silviitaa.blogg.se/
Postat av: fioreliita

hahaha..men jag gjorde det^^

Jag..kan se det framför mig....

Du,jag o Chris xD <3<3.......plus en massa fjortisar:P

2008-11-17 @ 22:12:42
URL: http://tusotiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0