Music

Hejhej^^

Vaknade upp 1:30 timme innan skolan började...helt okej. gick upp, fixade gröt o mat till senare. satt i vardagsrummet och kollade på one tree hill...hehe:P nu ligger jag i femte episoden..och jag känner att det finns inte en dag utan one tree hill för mig^^

dagen började med ensemble B^^

Uppgiftet var att spela in en bossa-låt ..och det gick bra för oss..i musik-gänget så hade vi Viktor med gitarren, Elvira med basen, kalle med C Piano, Jocke med saxofonen, Ami med rösten och sist jag med trummorna...yeaah, that's right ...fio spelar trummor^^ och är hur grym som helst xD
hehe nejdåå...spela helt okej ;)
I musiken så känner jag attt jag inte sysslar med det som jag gillar...jag får ju bara spela trummor, och visst det kul med trummor med inte alltid..så det ska bli kul att göra något annolunda nästa vecka =)
därefter så vare dags för fysik B o som sista lektionen Ma E.
Min klass ( NV3C ) har matematik tillsammans med Teknikgrabbarna...hahaha :P
Kaoos? Ja, i stort sett :P
Så nu är skoldan slut..sköönt va :P

just nu så sitter jag i datasalen med mina hörlurar, försöker få tag på bossa-låten samt lite information om projektarbetet. Hitills så gåre ingen vidare..men hittar väl snart det som jag söker.
Låten som jag lyssnar just har en sköön stämning och sköön titel. well, better get back to work...så cyyyaaa^^

Sunny, yesterday my life was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
The dark days are gone, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere.
Sunny one so true, I love you
.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you brought my way.
You gave to me your all and all.
Now I feel ten feet tall.
Sunny one so true, I love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, I love you.

Sunny, thank you for the smile upon your face.
Sunny, thank you for the gleam that shows it?s grace.
You?re my spark of nature?s fire,
You?re my sweet complete desire.
Sunny one so true, I love you.                     Sunny - James Brown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0