Sunny Monday, I've missed you so

Hejhej allihopa^^

Idag så hare varit en nice dag, vaknade upp runt sju, fixade lite frukost och satt mig framför datorn en stund.
höll på att leta efter en låt som har suttit i min huvud under hela lovet^^
men jag hittade den till slut^^ lägger upp den i slutet...
drog till skolan och träffade på klassen som man har saknat^^
skoldan slutade med BiB där vi fick några uppgifter.
Det ända jag tänker på just nu är lovet som jag hade^^
Filmkvällen, Koki Beteta, Uppvisning, Halloweenfesten o Jackson five-snubben som va hur het som helst :P
(bilder kommer senare :D )
hehe, och så ska jag inte glömma bort de härliga snack-stunden med silviita :P hahahaha så roliiigt xD
Aja, ska börja googla lite om biologi uppgiftet och kanske leta efter min Jackson Five-snubbe :P hehehe hade liksom världens chans att få tag på hans nummer :P

Tills Dess ....Byebye



" Lady hear me tonight
Coz' my feeling is just so right
As we dance by the moonlight
Can't you see you're my daylight
Lady I just feel like
I won't get you out of my mind
I feel love for the first time
And I know that it is true
I can tell by the look in your eyes "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0