Wed

Hejsan ^^
hehe sorry att det en sån tid med bilderna men nu är allt fixat^^
veckan har hitills varit helt okej..finns inte så mycket att klaga om...=)
känner att helgen är här snart och när jag tänker på helgen så tänker jag på förra veckans helg.
Förra veckans helg(lördan) så hade Nuevo Peru Uppvissning i både latinoamerika festivalen som befann sig i rådmansgatan och i Gävle^^
Det blev bara stress stress stress xD
men det fixade sig ändå.
Vi uppträdde sammanlagt den lördan Pacasito, Festejo, Marinera Arequipeña, tondero och Marinera Norteña.
Minibuss-resan var nicee med gruppen, killarna höll som vanligt på medans man själv vilade ut sig inför nästa uppvissning^^
kan passa på att gratta Isa för sin första marinera uppvissning^^
Det är klart att alla blir nervösa att uppträdda deras första dans, vem blir inte det^^
men det blev fint=) Tror att man kan youtuba sig till klippet(marinera en suecia) :P hahaha Youtubaa xD
Aja..men nu så ska jag forsätta läsa ut min bok^^
Cyyaaa




Rickard Och Isabelht^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0