School

Hehe härligt start med vecka 36..om man nu kommer en halvtimme senare varje dag pga alarmklockan som ej fungerar^^
jag tror att det är dags att samla ihop lite pengar för att sedan köpa en ny mobil.  Liksom mobilen har varit helt ok framtills nu...jepp iaf

idag började man med en härlig musik lektion med Kalle med C tillsammans med några till från klassen. 
därefter hade vi fysik b som jag känner att jag har koll på..vilket jag inte gjorde förra året=)
dan i skolan slutade runt tolv och hade bara en sak i mina tankar...
Mercy, mercy me!!
jepp, en låt som jag inte har kunnat lägga ifrån..den har en sån härlig sväng att man bara..

" Oh mercy mercy me, 
Oh, things ain't what they used to be
No no
Where did all the blue sky go?"

Såna låter som har en gospel eller motown känsla brinner jag för=)
har tänkt på att kanske börja i en gospelkör=)     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0