Thu

Idag har det varit en lång dag..och den blir bara längre o längre..
Hehe, menmen, ska inte klaga^^

Idag så hade jag Kemilabb där Olof(läraren) delade in oss i grupper. Jag hamnade tillsammans med Alejandra o Emma..grejen är varje morgon så vaknar jag upp med världens energi^^
men tydligen vart det inte så idag..med tanken på att knappt gjorde nåt under labben :P hehe I know..I'll do better next time girls ;)
Sedan så vare lunch där man satt bredvid killarna plus ami..hehe, säger bara en sak...GALET!!
hahaha..Jag tror att jag börjar förstå hur viktor är när det gäller om mat^^
Så fort han inte gillar maten så börjar han leka med den :P En massa "La la lalala...Lalala lala..!La la! från viktor^^ och det finns mer^^
Willy kommer dessutom med sina kommentarer om att man inte skulle bli förvånad om man hittade bland köttfärslimpan en metal halsband där det står Fido på :P
hehe..hur somhelst så lyckades dem släcka min aptit^^

Efter en lång lunch så hade vi SOMS( som tidigare hette Livskunskap) där Ami, Elvira o Emma skulle hålla lektionen.
Det blev väldigt lyckad för dem..Vi satt och diskuterade om olika påstående..tyckte att det va härlig=)
Och som i kemilabbet så delade dem in oss i gruppen.
Jag kände att jag va med lektionen och kände inge tryck av Sara, Emelie eller jocke. 
Ohh Justee!!
Glömde bort att skriva om Sara B-day i fredags..Men i fredags under lunchtiden så dök Yasmine, Sofie o Perrie upp med en kladdkaka och presenter..Så himla sööta av dem..Sara är en underbar person, och det borde finnas flera av henne^^

Och finally tog skolan slut^^
kände för att gå till kyrkan, varför visste jag inte, fick bara en stark känsla i mig..så jag åkte dit för att tänka klart på saker o så..
Det va ett tag sen jag drog dit, och ska nog börja gå på sön like those good times<3
Kände efter en stund en kall vind bakom mig och vände mig..det va tydligen pappa som kom till kyrkan...blev förvånad att se honom men samtidigt glad=)
vi satt där en stund och bara snackade..och såg att hans kropp reagerade starkt av behandlingen han fick i sjukhuset..hans händer blev kalla som is och lila. men med min hjälp så blev min pappa lugnare^^
Både pappa och jag tror att någon där uppe måste ha skickat mig till kyrkan för att sedan träffa pappa.

Älskar diig Pappa, och jag vet att du är stark nog att besegra det..
tillsammans ska vi se till att allt ordna sig..
Porque yo soy tu Guardia de espelda papi, tu Angelita  ;)<3

" Be strong as you always been. Be graceful for all the things around you. 
Open up your heart for those people that really deserves it well .All you'll see that everything will be okey..."

  

    

Kommentarer
Postat av: litow

abow de där du skrev efter skolan va bästa asså, skiterii !!

han kommer klara sig, ska du se ;)

2008-09-19 @ 21:46:56
URL: http://tusabes.blogg.se/
Postat av: Fioreliita

hehe, taack Litow:)

mm, det vet jag^^

2008-09-20 @ 01:29:22
URL: http://tusotiis.blogg.se/
Postat av: Angelo

Din pappa kommer att klara sig....

Dios Es Grande...

2008-10-20 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0