Making sounds...

Heej gott folk!
Idag hare varit en chilldag..
den började med att stiga upp runt 8.00 för att fixa sig till träningen med Cruz. Vart helt nöjd med träningen,
bara att joel och cruz flummade en hel del^^ Sedan så drog jag till stan för att träffa på kusinen Nina =)
Vi gick runt stan och letade dräkter till skivor samt studentklänning^^
Kan inte fatta att jag tar studenten snart(a)
det gick helt okej, hittade en dräkt  som jag ska ha på mig...

Nu så hänger jag med kusinen och snackar en hel del...hehe ^^

Juste, under musik-lektionen så håller jag på att fixa en låt..yees^^
så nu så fixar jag texten till låten...

ska nog dra...cyya

Peace & Love                                     " Ojos que no ven - Alexis y Fido"    

Seven...


Kommentarer
Postat av: anastacia

hej sötis!

Har du bestämt vad du ska vara på din skiva? :P

Förresten vårt tema är Hollywood! :D

2009-04-11 @ 15:11:15
Postat av: fio

hejhej!

hehe aara, det har jag^^

durrå?

hehe nice :)

2009-04-12 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0