Miralaa...

Hehe heej gott folk!

Känner att veckan har gått som det ska..vilket är nice.
Det blev en massa stress igår inför anmälan till universitet och högskolor..men det gick ändå ;)
satt uppe igår tills halv två och gick igenom några läxor..och vaknade upp runt åtta..helt okej om man nu börjar tio som jag^^ hehe vet att visa tycker att det är för slappt för mig..nämner inga namn (a) hehe

Gums...

Men som sagt..vaknade upp runt åtta, fixade mig och drog till skolan..
hehe när jag väl gick ut så kände jag lite kyla..vet inte ifall ni andra gjorde..jag gjorde det^^
Det va rätt så chill i skolan..hehe måste bara nämna en sak...

NV3C, min klass..vi är drygt 19 och har två kärlekspar i klassen..nu så har vi ytterligare ett kärlekspar^^

Hehe, tycker att det är så gulligt med min klass =)
Och ni är såå sööta tillsammans..^^

haha Aaaa..kan inte sluta tänka att det har gått tre år sen jag började i klassen och samma höst så började jag i dansgruppen Nuevo Peru...
haha tänker på allt som har hänt under de tre åren...

Gymnasiet....Nya Klassen NV1C....Nuevo Peru...Nya Vänner...Love..Triangeldrama....Alejandra Echeverria-12 års vänskap.
..Marinera Norteña...
Peru
Resan...Summerlove...Gtb-resan...Ännu mer flört^^...Papi<3...

Aara, en hel del^^ och det blir bara bättre och bättre

juste..nu så har jag allt inför Angie Quinceañera..Yeessir!
Gick och köpte en hel del med mami<3 och därefter så hade jag träning med en Sub-Campeon i Marinera Norteña..
Där fick jag bland annat träffa Agneta, Nando, Ricky och hehe catti^^ Hehe aa catti..både du o jag blir flummiga tillsammans^^
Det gick helt okej med träningen..

Btw...hehe kul att få se dig efter gårdagens händelse..haha^^

Såå..tror nog att jag ska ta och läsa klart min bok nu^^

Peace & Love                       " Tuve Un Sueño - Rakim y Ken y ft Plan B"    
12& 14.....

Kommentarer
Postat av: cath

Vi är oslagbara !! moahaha :D:D

2009-05-12 @ 21:44:47
Postat av: Fio

haha jepp ;)

2009-05-14 @ 21:26:26
URL: http://tusotiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0