Loov

Heej allihopa=)

igår så hade jag skol Dm i jakobsberg runt nio-tiden..fick vakna upp vid sex-tiden..^^
men det gick helt okej..kunde ha gått bättre om inte laget hade utnämnt mig som målvakt:P
hehe men efter skol dm så drog jag till skolan med några tjejer från skolan fast från olika linjer..bl.a annat frisör-linjen och dans-linjen. Sen så vare dags för fysikprov..och känner att det gick bra..

Igår så fick man träffa rocio och cruz efter deras långa resa till Peru^^
Dem va helt solbrända! Lyllo dem^^
Det vi tog upp igår var att i år så ska Nuevo Peru ordna en Concurso de Marinera Norteña i Den 2-3 Maj.
Jag tycker att det ska bli såå kul att tävla..men det kommer att krävas en hel del träning^^
Juste..så måste jag också fixa en partner..hmmm.
Jag ska försöka fixa en partner utifrån sverige..vore extra kul att få dansa med t.ex en italienare eller en spanjor^^
hehe men aja...

Ska gå nu..take care!
Peace


Kommentarer
Postat av: javli

dax o uppdatera din blogg nu lilla flicka

de har gått fan över en månad nu

skäms javli

2009-03-25 @ 21:53:53
Postat av: Fio

hehe...och du är:P?

2009-04-02 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0