Tid..

Är vad jag behöver till allt faktiskt..
tid till skolan, till familjen och annat..men nåja..

Tjaaa allihopa!
har suttit framför datorn i några minuter och kollat runt på nåra bloggar..hehe speciellt på silvitaas blogg..
Kolla på hennes blogg..den är nice ;)
när jag väl satt och kollade på silvias blogg så hade hon lagt upp en video på sångaren Lenny kravitz...Han äger verkligen :D
satt och lyssnade på låten och fick mig komma ihåg min favolåt från Lenny..
Nämnligen I belong to you...<3
En låt som väcker minnen och känslor under sum06 och sum07...måste tacka min kusin Nina..för det va nämnligen hon som fick mig att lyssna på den.. hu som helst så lägger jag ut videon och texten senare^^

idag så skulle dan ha börjat med Psykologi..men neråå..tomas va tydligen sjuk så då hade jag håltimme, vilket va sweet^^
hade därefter Kemi, lunch, religion och till sist matte och slutade strax innan två..som alltid så slutar jag tidiigt..hehe:P

Hmm..har inte så mycket att säga förutom att det ska bli nice på lördag^^ mer än det säger jag inte^^
Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0