Inte planerad liksom...

Att bli sjuk under helgen :(
La märken till det när jag drog till fabbe som fyllde femton..Congrats :D
och det värsta va at jag va verkligen party sugen..men aja..vaknade upp igår med 40 grader..Pain säger jag bara.
Hade liksom planerat söndan..
Det jag istället gjorde var att kolla på Marinera Norteña Concurso Nacional Trujillo via tvperus hemsida.
Hann se mina favoriter som Cynthia Vargas och Miguel Olave o även en söt flicka som tävlade i infantiles som jag lärde känna under Peru resan från akademin El Nuevo Tunante^^
Juste så Fick jag se min underbara tränare som jag hade i Peru Romina Rossi=)
Sen så tävlade Rickard där..hann se honom i några sekunder..inget mer:P
Men jag va så glad över att Los Hermanos Herran vann..dem är så sööta när dem dansar^^
så Stor grattis till dem =) Och även stort grattis till Cruz  för att ha kämpat så bra=) Idag så har jag bara kollat på en massa filmer..bl.a Benjamin Button o Talento de Barrio..helt okej faktiskt..men nu så ska jag jag få i mig något..(åt knappt något igår)

Peace

Kommentarer
Postat av: Silvitaa

Aww gumman..krya på dig!

ny blogg förresten^^ http://silvitaa.devote.se

2009-01-27 @ 16:01:00
URL: http://silvitaa.devote.se
Postat av: Anonym

hehe aa det ska jag=)

Aa, jag så det nyss..

Sköön blogg silviaa^^

2009-01-27 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0