Kylan

Tar koll på mig..-.-
Idag vaknade jag som vanligt..hade liksom planerat allt för att dra till skolan..vart så glad över att dra..skulle nämnligen ha musik..men från ena sekunden till den andra så blev jag illamående och kunde knappt stå upp..pappa sa att det va lika bra å stanna kvar en dag till hemma..så det gjorde jag.
men nu så känns det lite bättre så ska dra till skolan imorgon.
Fick ett sms för en stund sen från Dansgruppen och det visar sig att gruppen har uppvisning på lördag..vill så gärna dra och uppträdda xD men allt går ut på mig och min hälsa..så jag hoppas att förkylningen går över så snabbt som möjligt :)

Dios es grande...
Aa, detta har jag sagt till mig själv under vissa situationer då jag behöver som mest. Idag vare dags igen att gå genom det jobbiga delen med Papi. Vet mycket väl att pappa att stark inombords men jag klarar inte av det att se honom lida med alla mediciner o cellbehandlingar han får i sig..Det är för hans bästa va?
Aa, det äre. Så det är bara att fortsätta ta djupa andetag och se sig framåt.

Under det senaste veckorna- månader så har jag verkligen kommit närmare mina gamla vänner, Speciellt en gammal vän.
Alejandra Echeverria Lara
Henne har jag känt i nästan tolv år. Hon är en härlig person som sprider glädje med sitt humor.  Vi har gått i samma grundskola fram tills sjuan då jag bytte till blommensbergsskolan och trodde då att vi aldrig skulle få gå på samma klass. Men så blev man chockad när hon meddelade mig om att vi skulle börja på samma gymnasium.
 blev så glad då=).
Och visst, vi har haft våran uppe och nere, speciellt under en tid mellan första o andra ring, men jag har aldrig för en sekund slutat bry mig om henne..
Under det senaste tiden så har hon verkligen varit där när man behövde någon att prata med. och det tackar jag för=)
Och så tackar jag henne föräldrar Clara och Carlos för deras support:)
Tyckte att senaste utgången så vare hur härligt som helst med dig, tim och hans täby-vänner=)
Så för att avsluta så vill jag bara säga att..


                         
                           Ale, tu eres una amiga que vale la pena=)

Nåja, nu så ska jag lägga..eller kanske skriva ett nytt inlägg...hehe få tänka över saken^^
from now and on..
Peace and Love

Kommentarer
Postat av: anastacia

Hej gumman!!

Jag har varit så dålig på att läsa din blogg på sistone :( .. hehe inte ens min egen blogg updaterade jag ofta ..



Jag hoppas att du mår bättre nu!

Att ha influensa e dt värsta jag vet = jobbigt!



Får jag bara fråga en sak.. är din pappa sjuk?

Är det det jag tror att det är?

Fast du behöver inte svara!



Pussar!!

2009-01-31 @ 18:39:05
URL: http://anolicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0