Och så vare dags för skolan...

Men det gick hur nicee som helst^^
Började dan med att vakna en kvart innan jag vanligtvis brukar dra hemifrån..vilket jag hann idag..wohoo^^
Hade kemi-labb men innan det så träffade jag på Sofie och Yasmine..Mina palls^^
vi satt o snackade om loveet och sånt..dem blev lite chockad över hur jag hade spenderat lovet..men ska inte säga mer ;)
Det är alltid nice med Olofs-lektioner..särskild när man har labb^^
hur som helst så hade vi därefter lunch..och så snackade vi mer om loveet och hur lite det är kvar tills studenten...liksom sista terminet sen är vi friaa som catti sms:de ^^
efter lunchen så började sofie o yasmine som vanligt hålla på med en massa öknamn...(kaviar t.ex)
hehe efter lunch så hade vi soms..helt okej...va så himla länge seen man hängde med klassen..sp med grabbarna som viktor som har klippt sig^^  Blev väldigt snyggt Viktor ;)

Därefter så slutade vi..yeey^^
drog hem och fixade mat till familjen och drog sedan till bromma för babysitter =P
kom hem runt nio och har bara tagit det lugnt=)

Aja..tyckte att dan vart helt okej..lite jobbigt med folket runt omkting i skolan bara..men annars nicee=)
ska dra nu och läsa lite..hehe nejdåå..ska kolla på diarios de motocicleta^^
Peace<3

" Ibland så kan jag inte låta bli å tänka på dig...
Har liksom haft dig i hela mitt liv och bara under sommarlovet så
byggdes det ett mur mellan oss p.g.a familjen...
Men nu har tiden gått och människor har förändrats..även jag..
Skulle vilja snacka med dig om saker som vi brukade snacka om..
Umgås o shoppa med dig som förr..
för jag saknar dig..men har aldrig direkt vågat
höra av mig...inte direkt vågat
ta steget än ..men det ska jag..Big love from your cousin "

D-Låt : I Miss You - Coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0