Somos inocentes....

Heej got folk!

Ännu en gång så börjar jag bli väldigt seg med att blogga...men ska försöka blogga så fort jag har tid ;)

hela denna vecka har varit chill..vi börjar med måndag..
i måndags så hade jag musik där vi spelade in några låtar på studion..och jag som vanligt lirar på the drums:)
därefter vare fysik och betygsnack..det gick helt okej för^^
sedan var det sv och kemi labb..hehe så härligt med crippe o viktor som medlabboranter :P vi satt och flummade hela tiden..sp killarna^^
sen så tog dagen slut och drog hem för att plugga på ma diskret..oufff!
kände att jag inte va helt förberedd så jag satt och gick igenom allt..gick förbi till min kära moster jaqueline..vill att du ska veta att du betyder väldigt mycket för mig och din familj också :) Älskar dig moster<3

tisdan så var det prov, mys och skiva..förutom proven så var tisdan nice^^

I onsdan så var det rätt så chill..kemi-lektion och hinderbana vid karlberg slott..tog en evighet att ta sig dit med tjejorna.. :P och för att inte nämna den stora omvägen vi tog :P Skööna vi är ^^
därefter drog jag hem, hade träning och drog hem igen..

hehe igår vare verkligen nice^^
vaknade upp tidigt för att fixa mig och drog tillsammans med ale till skärholmens centrum där vi stackade yasmine i typ en kvart..haha att vi höll oss från att garva ale :P
vi mötte sedan upp sofie och åt och skrämde några småungar^^
drog hem till mig och kollade på en skräckfilm..Vi borde göra om det flera gånger tjejer^^
sen efter så vare träning och till sist middag med familjen :)

så hitills så har veckan varit bra..den lär nog bli bättre under veckan^^

juste, igår så hade jag så tråkigt fär att min mobil va seg med att skicka sms så då ringde jag upp Collita...hehe du vet vem du är^^
vi snackade typ i flera timmar och bara flummade..du är nice Collita :)

Nu så måste jag fixa några uppgifter och sedan läsa klart en bok..borde inte vara så svårt :)
Cyya People
Peace & Love                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0