Studentskylten!!


Hahaha helt sjukt ^^

Idag så vaknade jag upp runt 8 och skreck ut..: Ohh neej, studentskylten !!
haha du skulle ha sett joel^^
Hade för mig att jag mina föräldrar inte hade fixat skylten och sprang in till deras rum..men som tur va så hade dem redan gjort det :)

Jag kan fortfarande inte se mig själv ta studenten i år...helt sjukt!
Men det ska bli hur nice som helst.

Idag så har man fixat huset tillsammans med mamma o sara, och därefter så dök joelitoo upp..
Btw...Kolla på Joelitoos blogg..den är hur nice som helst ;)

så har man även passat på å fixa några lyrics till det som ska bli min sommarlåt^^
mer om det blire under sommaren

Åhh sommaren..kan se det framför mig^^

Studenten, studentfesten, Sommarflört, Madrid,  Mostern, 19- birthday^^

Ska bli nice vafan :D

Hoppas på att träffa Scarlett i madrid..för om hon drar dit..hehe då ^^
Te kiero amix  xD

Ska fortsätta fixat huset..

Cyya People
Peace & Love        

   
M... Saknar dig..och hoppas att vi kan ses under veckan ;) Big hug to U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0