Minnen

För inte så länge sedan så satt jag hemma och städade mitt rum och hittade
 en halsband som jag hade fått av en vän som jag knappt umgås längre med..
Och då sa jag till mig själv att det var dags att ringa upp vännen...

Men med jobbet, plugget, familjen och dansen så har jag inte ens kunna lyfta upp lurren..
Men jag ska inte alls skylla på det...J
ag har själv valt mina aktiviteter och sysslor..
Nu för en kvart sen så hittade jag samma halsband igen..
Hehe nu ska jag fan höra av mig till vännen^^





Denna Halsband fick jag av en vän, Maceo Frost - Coolaste killen =
)
Innan jag åkte till Peru 04 så hade jag en fest hemma hos mig..
hehe alla från lillholm var där..vilket gjorde att dem delade in sig i två grupper..
 
Men i slutändan så hamnade jag med killgruppen och allie^^
Maceo, Christian, Marcus, Hampus, osv.

Halsbandet ska föreställa honom med sin skateboard^^
och det bästa av allt var att han själv hade gjort den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0