<3

Heej kära vänner!

vet ni..det finns så mycket som jag vill skriva men ska bara ta det snabbt.

först och främst...Joel, jag vet att jag kan vara jobbig som syrra..men det kan du också vara..men när jag väl behöver nån så vet jag nu att du kommer ALLTID att finnas där för mig..jag är såå tacksam att ha dig som bror..och din tjej har turen nog att få vara tillsammans med dig =)
lots of love to joel <3

Sedan så vill jag säga att jag har världens bästa tjejkompis som finns där för mig..såsom jag är din ängel, så är du min ängel =)
Du vet vem du är...<3

Sen så vill jag be till en vän som har varit med om en olycka..en vän som jag lärde känna för fem år sedan..och som alltid fick mig på bra humör...det kommer att ordna sig...det gör det alltid :)

och till sist så vill jag bara säga att DU är bäst ^^
Det ska bli så roligt när jag kommer tillbaks.. ;)

Vart ska fiorella..?

Hehe jag och Joel ska till den vackra staden Paris och delta i en danstävling..ska bli såå roligt :)

Men nu så måste jag gå och lägga mig...börjar öppna frukosten 6:00 sharp...hehe ^^

Peace & Love                         kan knappt vänta tills jag kommer tillbaks...<3

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0