Tick tack

Hehe Tjaa gott folk!

 Här sitter man på tågen påväg in till stan för att hämta ett par grejer...
Jag vaknade upp idag med att min farbror Hugo från paris ringde hem.

Idag slog det mig att jag är sjukt nervös inför resan och tävlingen :P...
men senare under dan så ringde agneta till mig.
 Hon och rickard ska också tävla i Paris^^ det kändes så himla skönt att få höra:)
 Hehe los hermanos Cruz y los hermanos Figueroa å tävlar i Paris^^
dem som fattas nu är ju bara los hermanos villarreal^^ nästa år kanske...?:)
men hur som helst så kommer det bli nice i Paris. Träffa släkten och fira babas B-day:).
 Jag kommer självklart ta bilder och filma så mycket jag kan;)
ska gå av nu...


Peace & Love

Kommentarer
Postat av: nadja

jaaaa, nästa år kanske vi hänger med. du kan räkna med mig iaf ;) fabian behövs nog övertala liiiite. eller nämn paris och mat så ska det nog gå bra haha

2009-11-02 @ 00:13:49
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0