Hösten är påväg!

Heej gott folk!

 

Hoppas att alla har haft en riktig nice sommar, det har jag haft :)

Hehe, jag vet att jag är så himla dålig med att blogga..men nu när jag spenderar mer tid hemma så blir det garanetrad mer bloggare av mig ;)

 

så vad har hänt sedan sist...?

Aaa, juste..vi har uppträddat i rålis samt i kth studentkåren för 28 de julio( Perus Nationaldag ), har fyllt 19 år^^, catti fyllt 19 och nadja som inte för några dar sen blev 18 :)

Ska bli så roligt nu när nadja också kan hänga med ut och klubba :P

 

Måste röra på mig, Cya ;)                                                   Vadå sämst..:P ? haha

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: cath

jafan du får se till att blogga mer va? ^^

2009-09-08 @ 18:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0