What's going on?

Tjaa gott folk!

Såå, nu är man tillbaks från Peru. Det har varit en sån himla sköön resa^^ passade även på att sola :)
Och när jag väl kom hem så fick jag träffa min charlie^^
Helt underbar säger jag bara!
jag har liksom alltid velat ha en hund, och nu finally så får man en^^
Rätt så mysigt med en hund..som nu t.ex. sitter framför datorn medan charlie ligger på sängen och myser :)
hehe hur som helst, det fanns mycket att göra när man kom tillbaks.. som att packa upp allt från resan, fixa rummet, städa och tvätta lite kläder. sedan så blev det fiamas party^^
Det var riktig nice fiama:)
Sov också över Isa o angie :)

hmmm..måste tydligen ut med charlie...hehe^^

nåja cya people ;)

Peace & Love                                  Suena Guay..?


Kommentarer
Postat av: catti

fioo! nu när jag skaffat blogg måste du uppdatera oftare va? hihi ^^

2010-04-22 @ 01:11:19
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0