Då vare dags igen....


Hellow people!

Såg för en stund sen att catti hade skrivit till mig på blogget om att börja blogga mer..
hehe hon har helt rätt^^
Jag hade nämnligen inte så mycket att skriva om just då :)

Sååå, vad har fio för sig nu ..?

Jaaa jobbar som vanligt, extra i Radison Blu Strand hotell, spendera tid med min Bebe "Charlie".
Hmmm, that's about it..aa och självklart så har man dansen och mis gatos^^ haha

Nu så är jag hemma hos kusinen och tar det lugnt :)
Känner inte för att gå ut idag..la ut så mkt energi på valborg att jag knappt
 kunde röra mig på morgonen.. :P
Ska äta middag nu, mormor som ropa på mig :) 


Aaa Btw..En barndomsvän har fyllt 18 nu^^ (förrigår rättare sagt)
Grattis Cristal Hernandez..Ahora Eres Grande^^
Mami berättade om att hon träffade dig i torsdag.
Mami: Y como te sientes ahora que has cumplido 18? :)
Cristal: Grandee....^^

Peace & Love                    I won^^          



Kommentarer
Postat av: catti

Yei Fio är på G igen! bra att du lyssna på mig hihi

ojoj vare galen valborg eller? ;)



love <3

2010-05-03 @ 19:04:04
URL: http://catherinerocio.blogg.se/
Postat av: fio

Hehe OM jag är^^

aara :)

Hahaha det vare :P sp much pain.. xD

hur vare själv? :)



Love <3

2010-05-04 @ 13:59:05
Postat av: Catti

hahah so much pain?! whuuut?

joda det var nice :) no pain :P haha

<3

2010-05-06 @ 00:30:54
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0