So it's monday again..

Fast för mig så hade det varit bra med en extra helgdag...nåja^^

såå..hur hade ni det i valborg??

Jag drog iaf upp till uppsala med några vänner o kära. 
OK vare, men det fanns stunder som vi hade det som bäst!

Tror nog att det var när vi var påväg till tågstationen strax innan 3 på morgonen^^
Elr när vi alla flummade hos Filles syrra, Mariella^^ U rock girl!
O Catti såklart! :D

Så vi vart väl hemma strax innan 8..så då fanns det inget mer att göra än att sova!

Idag vaknade jag upp pga charlie..hehe Charlie terrier som hoppade och slickade över hela mitt ansikte..
hehe bueno que se puede hacer..^^

fixade mat, spelade på guran, kollade på film med käraste syster och aa that's it!
ska nog dra snart och fixa mig inför träningen med UD :)
Måste säga att jag har saknat våran träningar^^ 
Cya lovepeople!


Just a regular monday..that's all


Peace & Love 


Kommentarer
Postat av: Catti

hahah aaw va söt du e =)

flumma is mah thiiing! ;)



och fio du är GRYM and you deserve only the best! :)

and no more..it's not worth it.

2011-05-02 @ 20:18:01
URL: http://catherinerocio.blogg.se/
Postat av: fio

hehe^^

ohh believe me..I know ;)



Naaaw thanks a lot catti :D That's why I have soo much love for you, my friend :) <3

2011-05-02 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0