23:....something



Tjaa på er!

Jaa ni...vad har ni haft för er?

Hehe jag kan väl börja berätta vad jag har haft för mig^^

Chillade rejält med la familia..städade sedan huset, pluggade lite FEG A, gjorde en kaka...mm yummi!
Typ det...o middan med familjen också. Det som jag verkligen gillar med helgerna är att min familj ska alltid ha
en "sobre mesa"
Och det menas med att vi bara sitter kvar vid matbordet och bara pratar om allt möjligt!
Nyheter, skvaller..haha kopiösa mängder skvaller, om oss själva osv. Verkligen dagens höjdpunkt^^
Aaa o så kollade jag film med random.

Känner mig lite seg nu...
Ska nog lägga mig så att jag hinner vila upp mig inför jobbet imorrn o grupparbetet....Yeah work and double work!

Cya!




Ni som känner mig väl...vet vad fio nydligen har haft för sig med denna låt....thihi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0